Vesmírné putování LHT 2022

22.07.2022

Tak jako každý rok jsme připravili pro nejenom hasičské děti tábor ve Stříbrné Skalici. Děti v pátek přijely, vybalily si, trochu jsme se navzájem seznámili a k večeři jsme si udělali buřty. Když se setmělo čekala děti zkouška statečnosti. Všichni to zvládli na jedničku. Při příchodu do tábora nás přivítal vesmírný cestovatel, který nás požádal o pomoc. Jednalo se o lovce nešťů. Vysvětlil nám, proč vlastně loví neště. Každý den jsme se s ním vydali bránou na různé planety.

V sobotu jsme se objevili na Zvířecí planetě. S dětmi jsme šili peněženky, aby si měly kam uložit jejich ušetřené neštěmice. Po poledni se nám shromáždila naše družstva: Multiplanetární zlepice, Strážci mezihvězdné galaxie, Kapybary, Modří tygři a Chameleonci. Jako správní cestovatelé si museli dělat záznamy do kosmického deníku a znázornit každou planetu, kterou navštívili.

V neděli nás na planetě Arabela navštívil sám král. Pověděl nám o královské večerní slavnosti, a tak i my jsme se na ní museli přichystat. Družstva večer divadelně zpracovala pět Nezbedných pohádek od Josefa Lady a naštěstí uspokojila králova očekávání. Navštívil nás i Ondra Novák, se kterým jsme zpívali u táboráku.

Pondělí nám dalo všem zabrat. Na planetě Pozpátku jde totiž všechno pozpátku. Začali jsme večerkou a pokračovali proti směru našeho táborového programu. Všichni jsme si tak užili nudle s mákem k snídani a po večerce nás čekala spacáková rozcvička.

V úterý proběhla rozcvička na fotbalovém hřišti, když jsme se vrátili do tábora čekala nás tam již pasová kontrola a celá jednotka policistů. Všichni dostali svůj průkaz a museli si dávat bacha, aby neporušily žádná pravidla. Po policejním pětiboji k nám přijeli policejní psovodi, aby nám ukázali svou práci. Všechny překvapilo, čeho jsou tito psi schopní. Odpoledne jsme si zahráli na pašeráky, cílem bylo přes šest kontrol pronést kontrabandy. Něco se na kontrole našlo, něco se proneslo až do cíle.

Jelikož jsme se ocitli na Čumplanetě vyrazili jsme do nedalekého Ondřejova na prohlídku hvězdárny. Po cestě jsme si ještě zahrály pár her.

Planeta Naruby byla snad ještě horší než Pozpátku. Nikdo nikdy nevěděl, kdo co jak myslí, ale nakonec jsme to všichni zvládli. Proběhl každoroční turnaj ve vybíjené a družstva si s vedoucími prohodila role a měla jim vymyslet program. Jako vedoucí jsme jim nedali nic zadarmo, vytáhly jsme všechny naše triky a dokázali jsme vyhodit pár instruktorů a dětí z míry.

V pátek jsme se konečně objevili na Neští planetě. Zjistili jsme, že je královna nebezpečná, takže když jsme se konečně dostali do nitra její jeskyně, nezbylo nám nic jiného než utéct. V noci děti proběhly bojovkou a naposledy prošly bránou.

Ráno jsme se probudili na planetě Zemi. Dopoledne jsme zvládli olympiádu a po poledni už nás čekala jen pouť, pěna a večer táborová diskotéka.

V neděli jsme již jen pobalili celý tábor, rozloučili se s dětmi a všichni jsme vyrazili do svých domovů.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky